Vrácení, vyměna a reklamace zboží
Zjistili jste, že vám nový kousek nesedí? Má Vámi zakoupený kousek nějakou vadu? V tomto případě je možné zakoupené zboží vrátit, a to ve lhůtě do 14 dní od převzetí balíčku. Bližší informace a nejrychlejší cesta k vrácení, výměně či reklamaci zboží je následující ♡
1. Vytiskněte a vyplňte tento formulář - Reklamační formulář
2. Zboží s visačkou zabalte a přiložte k němu reklamační formulář.
3. Zabalené zboží odneste do nejbližší Zásilkovny (seznam Zásilkoven naleznenete zde), v Zásilkovně nahlaste kód "91401620", obsluha Zásilkovny vytiskne štítek a pošle zásilku zpět k nám. Tento způsob vrácení je zdarma.
4. Doporučujeme si uschovat podací lístek nebo číslo zásilky.
5. O obdržení zboží vás budeme informovat. O průběhu reklamace a o jejím vyřešení vás budeme neprodleně informovat po obdržení zboží, nejpozději však do 30. dnů.
6. Výměnu zboží nebo vrácení peněz provádíme obratem po obdržení zboží, nejpozději však do 14. dnů.
Pozn. k reklamaci zboží: Reklamace se nevztahuje na zboží, které má vadu způsobenou opotřebením, na vady mechanického poškození (propálení, roztržení, proříznutí) či na vady způsobené vlivem používání, ke kterému nebylo zboží určeno. Pokud si nejste jistí, zda Vámi zakoupené zboží můžete reklamovat, napište nám prosím na kontaktní e-mail uvedený níže.
V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na info@noblo.cz , rádi vám odpovíme ♡